Здравейте! Искам да питам, дали някой има схема на вакуумните маркучи към проклетия "Еко Бокс", защото се оказа, че единият е спукан и се е самозапушил с прахоляк и масло. освен това от към изхода на еко-бокса не беше забоден никъде, а си висеше под резервната гума. В момента съм откачил целия бокс и от кабелите. Колата се кара само на газ, но докато загрее хубаво не държи добри обороти на свободна, а като я пусна по баир на свободна винаги гасне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Panda 750 L `87
Collapse
X
-
Колега,дори да успееш да го монтираш по някакъв начин,колата просто няма да запали.Извинявай ако ти убивам ентусиазма,но какво целиш с тази конверсия?Гледам,писал си,че колата е с газова уредба, т.е. гониш някаква икономия,която изобщо не пасва на двукамерния Вебер.Най малкия мотор на 125р е 1300,колкото и да го скопиш,ти ще се опиташ да го подкараш на почти наполовина по.малка кубатура,което ще доведе до пълно удавяне на мотора.(лично мнение).Освен това трябва да намериш колектор на който да вържеш Вебела,но и да пасне на главата на пандата.За гасненето - тези спукани и изкарани маркучи трябва да им се запушат щуцерите към които се закачат,защото от там ти засмуква допълнителен въздух и ти разстройва работата на мотора.dobata_vt написа:Забравих да вмъкна, че ми подариха двукамерен карбуратор от Фиат 125p, който мисля да монтирам. Ще има ли ефект и няма ли да се дави?Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар